Assalammualaikum wbt, Selamat Datang Ke Kain Oh Kain

Menyambut Orang Baru

Monday, March 9, 20150 comments

Alhamdulillah, 6/3/15 adalah tarikh kelahiran puteri ke empat saya. Terima kasih pada semua yang mendoakan kesejahteraan kami. Maaf andai ada sms/whatsapp/call ucapan tahniah atau pertanyaan yg masih belum saya balas.

InsyaAllah perniagaan Kainohkain tetap berjalan seperti biasa. Stok baru akan masuk next week dan akan diuruskan oleh pembantu2 saya. Kepada pemborong2 saya, saya akan maklumkan once barang sampai. Untuk pembeli retail, rajin2 lah melawat pages kainohkain di Facebook. Saya akan upload barang2 niaga di Pages dan Blog.

Terima Kasih untuk semua.



Share this article :

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Kain Oh Kain - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modify by KainOhKain
Proudly powered by Blogger